söndag 12 juni 2011

Picknick

Hänget med Björns kollegor i fredags blev så trevligt så vi kom inte i säng förrän sex på morgonen - ICKE att rekommendera ifall man ska på föräldragruppspicknick dagen efter. Men det gick bra. Kände mig faktiskt oförskämt pigg och upbeat hela dagen. Björn var lite sömnig i början dock. :)

Alla föräldrar hade lagat sjukt flashig mat och Björn och jag bidrog med bubbel, rosé och vitt vin. Smarrigt värre. Kul för bebisarna att få krypa runt i det fria och stjäla varandras leksaker också. Även om Edgar ibland ska spela lone ranger och krypa bort från gruppen och ut i bushen istället. Inget fel på upptäckarlusten där. :S Nej nu ska jag hasa bort till kaffebryggarn. Hörs.

Charmtrollet Gustav


Lilla mr Bus

Mammor i ring: Carro, Ulrica, Petra, Bea & jag

Petra och Hedvig

1 kommentar:

  1. Åh vi saknar er här. Snart kommer vi hem igen och då vill både jag och Elin träffa alla er! Så mysigt med picke. Kram

    SvaraRadera