måndag 14 november 2011

Sommar, vart tog du vägen?

Alltså hörni, jag vet inte... hösten och vintern är inte mina årstider, det känner jag mer och mer. Man blir ju typ opepp på det mesta.

Fick jag välja skulle det gärna vara sommar året om. Har trivts sjukt bra på Key West de gånger jag har varit där - kanske borde övertala Björne att lätta på baken och flytta med dit? Ååh, det hade vart nåt.... Det är liksom ett koncentrat av allt jag skulle vilja ha nära: hav, stränder, gamla vackra hus, kultur, sköna udda typer, roligt nattliv, liberal atmosfär. Hm, fantisera går ju. :S

Kollar på lite sommarbilder så länge och blir nostalgisk.
I morrn ska vi hem till Seved och hans tvillingar och hänga. Det blir kul. Känns viktigt med roliga saker när det är så grått ute!

Bebis på grönbete

En grym kväll i Viksberg: provning på bryggan

Solhatt på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar