onsdag 5 oktober 2011

Bowla och lida

Tjoflöjt.

Helgen var riktigt rolig. Edgar sov hos sin lilla syssling Lisa från fredag till lördag så Björn och jag var ute med David och åt middag och bowlade. Men jag måste ha bowlat på något sjukt muppigt vis för mitt ena lår är fortfarande helt paj. I förrgår var det värst, då gick jag runt som Quasimodo här hemma och var helt crippled. Nu gör det mest ont om jag trycker med fingrarna på lårets framsida ovanför knäet, men då snackar vi big time ont.
Min fråga är som följer: hur sjutton har jag bowlat?!
Jag borde uppenbarligen lägga min nuvarande teknik på hyllan för typ resten av livet, om jag inte vill leva i en world of pain. Suck. Ännu en grej man kan slå fast att man sög på.

På lördagen hämtade vi Edgar och åt sjukt trevlig middag hos min kusin. Kanske blev det säsongens sista grillning? Glömde dock min kamera där så följande bilder är från mobilen. Det var lite kul att se fotona från bowlingkvällen i Photoshop, man fick dra upp ljuskurvorna till max för att upptäcka motivet. "Jaha, sedär, där var Björn... och där var visst jag". Kurragömma på bild, typ.

Edgar peppar inför helgen









1 kommentar: