fredag 14 oktober 2011

Lek i park och på tv

Mysig dag igår med ett litet eftermiddagsbesök i lekparken på Lilla Essingen, tillsammans med några ur mammagruppen. Det var ungefär det jag orkade med efter den alldeles för roliga middagen i förrgår.

På kvällen var jag helt slut och låg bara i soffan och glodde på reality-tv. Björn var på Hasseludden och göttade sig i de varma utomhuspoolerna med några kollegor, så jag och Edgar hade hemmet för oss själva.


Apropå reality-tv måste jag säga att Robinson är sjukt roligt i år.
Förra säsongen tyckte jag de hade castat så urbota tråkiga människor. Let's face it: det är sällan det är gymmänniskorna med mycket muskler och litet ordförråd som gör roligast tv. Det måste ju till några original som vågar tumma på jantelagen och provocera lite. Men det tycker jag faktiskt att de har lyckats hitta i år. Bra där! Min favorit är, kanske inte helt otippat, Hjalmtyr. Men så har jag också haft en historisk benägenhet att mot bättre vetande fascineras av analytiska, dryga och lite självgoda män. Hm. :/

Nej nu orkar jag inte sitta här och lägga ut texten längre. Dags att torka snorig bebisnos igen. Lite bilder från gårdagen:







1 kommentar:

  1. Haha! Bra beskrivning av R: "analytiska, dryga och lite självgoda män"
    Du kanske fick in ett "lite" för mycket bara ;)

    SvaraRadera