onsdag 12 oktober 2011

Vad ovanligt - nåt som går sönder!

Alltså nu blir jag helt j-vla mupptokig. Hur länge hann jag ha en fungerande laptop efter att ha hämtat ut den från Media Markts service? Typ en vecka?!

Ja det var ju flera dygn åtminstone. Snällt av Edgar att han i alla fall väntade länge innan han idag tog tag i mussladden och slet hela laptopen i golvet med buller och bång så att det flög flisor ur den. Aarrggh!! Vad har jag gjort för att förtjäna att få ett sånt ondskefullt barn? Måste varit riktigt hemsk i ett tidigare liv.

Tur att jag ska hemifrån och käka med Johanna ikväll. Behöver det känner jag. :(



Såhär nöjd är man tydligen precis efter man haft sönder mammas dator.


"Har JAG gjort nåt fel...?"


"Pyttsan, jag har minsann inte gjort nåt fel".


Önskar jag kunde hävda att han sitter i sin leksakslåda och skäms.
Men det gör han tyvärr inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar